duminică, 18 martie 2012

Sa fie oare o zi norocoasa?

Azi particip la primul meu concurs pe net si sper ca vorba aceea despre norocu' incepatorului sa functioneze si pentru mine.
Imaginile de pe profilul Gabriellei sunt minunate, le urmaresc pe facebook in fiecare zi, ma binedispun si ma inspira. Chiar mi-am propus sa fac si eu o parte din proiectele DIY (do it yorself) pe care le-a postat pana acum, si cred ca o sa incep cu cel cu umerasul, ca suport pentru nenumarate perechi de cercei. Cand o sa fie gata o sa dau sfoara-n tara si o sa revin cu poze.

Concursul despre care vorbesc se gaseste aici. Deja imi imaginez cum as putea decora rama aceea alba cu tehnica servetelului.
La multi ani! si aprecieri pentru gestul de a da si altora mici cadouri chiar de ziua ta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu