miercuri, 14 martie 2012

Invitatie handmade ♥

Prima mea creatie handmade

Pasiunea pentru handmade a inceput in momentul in care m-am ambitionat sa imi fac singura invitatiile pentru nunta. Asta dupa ce am testat piata si am vazut la ce preturi poate ajunge o invitatie tipizata, banala si mult prea comuna. Asa ca m-am incumetat, am cumparat strictul necesar si am inceput sa ma joc... si joaca s-a transformat imediat in pasiune.



Am fost extrem de multumita de rezultat, iar cei care au primit invitatia au crezut cu greu ca este facuta de mine.
Am muncit ceva timp la ele, dar asa am ajuns sa apreciez intr-adevar valoarea unui lucru handmade. Deja nu mai era vorba de o bucata de carton inscriptionata, ci de un produs pe a carui reteta erau urmatoarele ingrediente: creativitae, pasiune, dedicare.

2 comentarii:

  1. Pe cuvantul meu de cercetas ca aceste felicitari au fost mai mult decat superbe si au reprezentat un mod inedit de a le personaliza exact dupa placul si personalitatea mirilor. Ca sa nu mai spun de marturii care au un loc aparte pe biroul meu si in plus, sunt foarte utile.


    Spor la creat lucruri unice!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca au placut. Asta a fost si ideea principala, pe langa incercarea de a micsora cumva cheltuielile cu pregatirea evenimentului.

    RăspundețiȘtergere